Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 5201
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez
دسته بندی : <-PostCategory->

فرمت :AVI

حجم :۴۰۰ مگابایت

بازیگران : علی صادقی ، حدیث فولادوند ، اشکان اشتیاق ، پرستو صالحی و …

  خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک ماهی دم قرمز قرار است برای سبزی پلو ماهی سفره

 

نویسنده : Danger تاریخ ارسال : : یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸
دسته بندی : <-PostCategory->

مجموعه سریال جدید و بسیار زیبای ساخت ایران ...
بازیگران : امین حیایی - محمد رضا گلزار - فرهاد اصلانی - گوهر خیر اندیش

کیفیت:MKV

ژانر : کمدی ، اجتماعی ، خانوادگی
کارگران: محمد حسین لطیفی
خلاصه داستان : محسن دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است . وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم بزند ...

نویسنده : Danger تاریخ ارسال : : دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,

Download The Amazing Spiderman
دسته بندی : <-PostCategory->

» لینک IMDB

» فرمت : MKV

» حجم: ۴۵۰ مگابایت

» محصول: آمریکا

» زبان: انگلیسی

» ژانر: هیجانی , اکشن , فانتزی , ماجراجویی

» امتیاز فیلم :10/7.6

» زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : قسمت چهارم فیلم « مرد عنکبوتی » مربوط به پیشینه این شخصیت می باشد و در آن پیتر پارکر که در بچگی توسط پدر و مادرش رها شده ، مدارکی را می یابد که برای او روشن می کند چرا پدر و مادرش او را در بچگی رها کرده اند. وی در در ادامه با دکتری آشنا می شود که در سالهای دور شریک پدرش بوده اما …

::::... برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید ......

نویسنده : Danger تاریخ ارسال : : جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,

از پوستر جدید بتمن رونمایی شد
دسته بندی : <-PostCategory->



آتشی برخواهد خواست.آیا بتمن در نبرد با فساد گاتهام شکست خواهد خورد؟جدیدترین پوستر فیلم شوالیه ی تاریکی رونمایی شد.بتمن با مشت هایی گره کرده و سر رو به پایین در زمینه ی شهری در حال سوختن.باید دید شعار فیلم که می گوید افسانه به پایان خواهد رسید و شعار پوستر جدید که می گوید آتشی برخواهد خواست قرار است چه  بر سر بتمن و شهرش بیاورند تا بیستم ژوئن باید به انتظار نشست...

نکته: بیچاره بتمن، معلوم نیست می خوان چه بلایی سرش بیارن!

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : شنبه 24 تير 1391برچسب:,

نقد و بررسی فیلم The Amazing spider man
دسته بندی : <-PostCategory->


کارگردان : Marc Webb  
نویسنده : James Vanderbilt





بازیگران: Andrew Garfield, Emma Stone ,Rhys Ifans

هزینه تولید : 215 میلیون دلار

خلاصه داستان :

اندرو گارفیلد در این فیلم به نقش نوجوانی کم رو و دست و پا چلفتی ظاهر می شود که توسط نیش یک عنکبوت گزیده شده و صاحب توانایی هایی فوق العاده می شود. اما قدرت بیشتر، مسئولیت های بیشتر نیز به همراه دارد.


     نقد و بررسی در ادامه مطلب برای مشاهده به ادامه مطلب بروید


نویسنده : امین تاریخ ارسال : : شنبه 24 تير 1391برچسب:,

نگاهی به سریال مختار نامه...
دسته بندی : <-PostCategory->

مدتهاست که سازمان صدا و سیما در یک برنامه ریزی دراز مدت اقدام به تولید آثار تاریخی و مذهبی می کند. صدا و سیما برای اینگونه آثار اعتبارات ویژه ای را در نظر می گیرد و با دادن درجه «الف ویژه» اقدام به تولید چنین مجموعه هایی می نماید .

سریال یوسف پیامبر و در چشم باد آخرین مجموعه های تاریخی پخش شده از تلویزیون هستند که هر کدام با اختصاص بودجه های میلیاردی و سالها وقت گذاشتن ساخته شده اند .

مختارنامه نیز یکی از همین مجموعه ها است که بیش از 10 سال از شروع پیش تولید و ساختش می گذرد و شنیده ها حاکی از آن است که بیش از 20 میلیارد تومان هزینه ساخت آن شده است. این سریال از حدود دو ماه قبل از شبکه اول سیما روی آنتن رفته و مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است .

مختار نامه همان گونه که از نامش بر می آید در رابطه با «مختار ابی عبید ثقفی» است. مختار ابی عبید بن ثقفى، سیاستمداری با درایت، جنگاوری ورزیده و علوی تباری متعصب است. او در زمان حرکت امام حسین(ع) به سمت کوفه، به جرم همکاری با مسلم بن عقیل و پناه دادن او در منزل خویش، توسط عبیدالله ابن زیاد زندانی می شود و در روز عاشورا به دلیل زندانی بودن نمی تواند امام حسین(ع) و یاران او را همراهی کند. اما پس از آزادی با متحد کردن شیعیان، علیه حکومت یزید قیام می کند و با شعار «یالثارات الحسین(ع)» به خون خواهی امام حسین(ع) و شهدای کربلا، از قاتلان آنها انتقام می گیرد.

داوود میرباقری کارگردان سریال مختارنامه  هر چند که تا کنون در سینما مبادرت به ساخت فیلمهایی در زمینه های اجتماعی و کمدی نموده است، اما یکی از کارگردانانی است که عمده آثارش در مورد مسائل مذهبی و تاریخی است و در ساخت چنین آثاری تبحر بسیاری دارد و تا کنون در این زمینه خوش درخشیده است. میرباقری از نظر فنی و تکنیکی و همچنین زیبایی شناسی تسلط بسیار زیادی روی همه اجزای کارش دارد و در کل کارگردانی است که با فهم و درایت خاص دست به ساخت یک اثر می زند. در سال 1374 او با ساخت سریال پر بیننده امام علی (ع) توانست مثبت میلیون ها مخاطب تلویزیونی را سوی سریالهای تلویزیونی جلب کند. این سریال از جمله آثار مطرح میرباقری است که یکی از درخشان ترین آثار ساخته شده مذهبی و تاریخی در تلویزیون ایران به شمار می رود. میرباقری همچنین پیش از این با ساخت فیلم مسافر ری که به زندگی حضرت شاه عبدالعظیم حسنی میپرداخت نیز توانست باز هم سرش را به عنوان سازنده آثار تاریخی و مذهبی بالا نگهدارد.

این روزها سریال مختارنامه به کارگردانی وی در حال پخش است اما مختارنامه تا کنون با ایراداتی همراه بوده و همچنین بنا به دلایلی بسیار در سطح جامعه و رسانه ها خبرساز هم بوده است . علیرغم اینکه مختارنامه نام کارگردان بزرگی همچون داوود میرباقری را که خود متضمن بی نقص بودن یک اثر به شمار می رود را بر تارک خود دارد و از عوامل مطرح و نامی سینمای ایران چه در زمینه بازیگری و چه در زمینه پشت صحنه بهره جسته است، اما با این حال بر خلاف کارهای قبلی میرباقری از ضعفهای مشهودی هم  برخوردار است که اکثر این ضعفها در مورد فیلمنامه مختارنامه به ویژه دیالوگ نویسی این سریال مربوط می شود. گویش محاوره ای که بین بازیگران مختارنامه رواج دارد و گاه به گویشی ادبی و تاریخی تغییر شکل می دهد بیننده را به شدت اذیت کرده و او را سردرگم می کند. گاهی بیننده احساس می کند که مشغول تماشای یک سریال تاریخی است و لحظاتی خود را  مشغول تماشای یکی از آثار سبک و سخیف مثل اغلب طنز های شبانه تلویزیون می بیند.

این سردرگمی در وهله اول باعث آن میشود که بیننده به اصطلاح این مجموعه را «پس زده» و با میل و رغبت خیلی کمتری به تماشای این سریال بنشیند.

اگر دربین دیگر آثار تاریخی مذهبی میرباقری نگاهی بیندازیم هیچگاه چنین موردی را مشاهده نمی کنیم. و شاید یکی از عللی که سریال امام علی (ع) در یادها مانده و همچنان بینندگان تلویزیون آن را به خاطر دارند همین است که هیچگاه دچار چنین اشتباه مشهودی نشده است و نوع دیالوگ گفتن و گویش بازیگرانش بسیار یکدست و یک شکل بوده است.

به عنوان مثال در اولین قسمت از سریال مختارنامه فریبرز عرب نیا به یکی از اهالی می گوید: «دستت درست» و این در حالی است که این واژه امروزه بین جوانان کوچه و خیابانهای امروز تهران که اغلب حالتی جاهل مآبانه دارند به کار می رود.  این نوع اشتباهات از داوود میرباقری و همچنین عواملی که او را در این کار همراهی می کردند بعید به نظر می رسد و معلوم نیست چه شده که آنان دست به چنین ریسکی زده اند.

همچنین بازی بازیگران این سریال آنچنان گیرایی لازم را ندارد و گاهی بسیار غلو شده در این سریال به ایفای نقش می پردازند و این از میرباقری که همیشه تسلط بسیاری بر روی بازیگرانش داشت و بازیهای یکدست و روانی را از آنها می گرفت بعید به نظر می رسد .

مسلماً هیچگاه بازی روان و زیبای داریوش ارجمند، محمدرضا شریفی نیا، زنده یاد مهدی فتحی و ویشکا آسایش در سریال امام علی (ع) فراموش نخواهد شد. اما متاسفانه در مختارنامه آنچنان که باید و شاید بازیها خوب نیستند و در لحظاتی از گیرایی آنها کاسته می شود.

طراحی صحنه و لباس این فیلم هم آنچنان چنگی به دل نمی زند. دکورهای ساخته شده نسبت به سریال امام علی (ع) بسیار ابتدایی تر و بدون هرگونه تحقیق و تفکر انجام شده است.

هر چند  که شاید دلیل اصلی آن را بتوان بر این پایه استوار دانست که میرباقری پیش از این با ساخت سریال امام علی (ع) که براستی عاری از هرگونه عیب و نقصی بود امروز ما را به عنوان بینندگان این اثر کمی پر توقع کرده است .

با همه این بحث ها و ایرادات قدرت سریال سازی میرباقری تحسین برانگیز و ستودنی است و با همه عیب ها و ایرادات آثارش خیلی بهتر از سایر آثاری است که همکاران وی تا کنون در زمینه های تاریخی و مذهبی ساخته اند .

در هر حال نتیجه گیری و رای دادن به سریال مختارنامه  هنوز زود زود چرا که هنوز تنها حدود یک چهارم این سریال به نمایش درآمده و باید منتظر ماند و دید تا سرنوشت مختارنامه به کجا ختم می شود.

جدا از این مسائل، سریال مختارنامه این روزها سر و صدای زیادی در بین رسانه ها و مطبوعات و همچنین میان مراجع تقلید و مردم به پا کرده است . سر و صدایی که منشاء آن یک جمله بود : «قرار است تصویر قمر بنی هاشم در این سریال به نمایش درآید.»

با شنیدن این خبر سیل استفتائات به دفاتر مراجع بزرگ تقلید روانه شد و بسیاری از مراجع عظام تقلید از جمله حضرت آیت الله مکارم شیرازی، حضرت آیت الله حسین مظاهری، حضرت آیت الله سید صادق روحانی، حضرت آیت الله وحید خراسانی و بسیاری دیگر و برخی از طلبه های حوزه های علمیه در سراسر کشور نشان دادن چهره ملکوتی و قدسی قمر بنی هاشم را از تلویزیون حرام شمرده و آن را کاری ناشایست عنوان کرده اند. با توجه به اینکه خبر همانند بمبی در میان اهالی رسانه و مطبوعات و همچنین هنرمندان و سایر اقشار جامعه صدا کرد بسیاری از سایتهای خبری بر آن شدند تا با برگزاری نظرسنجی های مختلف دیدگاههای عامه مردم را در این رابطه بیان کنند.

بیشتر مردم از اینکه عوامل سریال بازیگری را برای این نقش در نظر گرفته اند که نه چهره جذاب و زیبایی دارد و نه قد و قامت رشید و پهلوان گونه ای گلایه داشتند چرا که همانگونه که در روایات آمده حضرت عباس (ع) به قمر بنی هاشم شهرت داشته اند و نه تنها از زیبایی باطنی فراوان بلکه از زیبایی صوری هم زبانزد خاص و عام بوده اند.

هرچند که مسئولین ساخت مختارنامه بالاخره مجبور به عقب نشینی شدند و قرار بر این شد که بخشهای زیادی از بازی کاوه فتوحی در نقش قمر بنی هاشم در این سریال تاریخی حذف شود، اما جسارت میرباقری برای نشان دادن چهره قمر بنی هاشم در این سریال قابل توجه است. چرا که پیش از این تمامی سازندگان فیلمها و سریالهای تاریخی و مذهبی در قالبهایی متفاوت اقدام به پخش تصاویری از ائمه اطهار پرداخته بودند که بیننده را از فضای واقعی دور میکرد و به آنها یک فضای تصنعی را ارائه می داد. مثلاً در فیلم محمد رسول الله زاویه نقطه نظر دوربین تداعی کننده نگاه قهرمان مذهبی فیلم (حضرت محمد « ص ») است و یا در سریال ولایت عشق که زندگانی امام رضا (ع) در آن به تصویر کشیده شده بود، چهره این حضرت با نور شدید به نمایش گذارده می شد و گاهی نیز مانند سریال امام علی (ع) با نشان دادن بخشهایی از اعضای بدن مانند دست و یا پاها تداعی گر حضور آن بزرگوار در سریال بود. اما این بار میر باقری خواست تا چهره ملکوتی قمر بنی هاشم را در این سریال به نمایش بگذارد و حتی در بعضی از صحنه های مربوط به واقعه کربلا کودکانی را نشان می داد که بدون نقاب بودند، و یا مردی مریض که دور وی را طناب پیچ کرده بودند و از دید برخی تداعی کننده حضرت امام زین العابدین (ع) بود . اما بعد به علت گستردگی مخالفت ها، ناچار شد تن به قضا و قدر داده بر خلاف میلش بخشهایی از این سریال را زیر قیچی برده و آن را جراحی کند. با این همه باید به انتظار بنینیم و ببینیم سرنوشت مختارنامه به کجا ختم می شود؟

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,

فرار از زندان فصل 5 در یوتیوب
دسته بندی : <-PostCategory->

                   فصل 5 فرار از زندان یکی از قسمت هاش الان تو یوتیوب هست  اینم لینکش من چون شارجم کمه یه ذرشو نگاه کردم

http://www.youtube.com/watch?v=AAUjmsDpKas

برای رفتن به یوتیوب باید ف.ی.ل.ت.ر شکن داشته باشید

اینم دوبله ی فارسی اش
http://www.youtube.com/watch?v=frpcm_aiFik

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:,

دانلود فیلم فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز Speed Angels 2011 BluRay 720p با لینک مستقیم
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» دانلود فیلم هیجان انگیز Speed Angels 2011 با لینک مستقیم :

نام فیلم : Speed Angels 2011

ژانر : اکشن

کارگردان : Jingle Ma

بازیگران : Pei-pei Cheng, Cecilia Cheung and Kazuki Kitamura ....

تاریخ انتشار: 2011

محصول : چین

حجم : 700 مگابایت

فرمت : Mkv

کیفیت: BluRay 720p – فوق العاده

خلاصه داستان : سه زن در تعقیب آرزوهای خود می خواهند راننده های مشهوری شوند ....

» جهت دانلود این فیلم زیبا با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,

عکس‌‌ها و خبرهای تازه از سری جدید قهوه تلخ
دسته بندی : <-PostCategory->

تصویربرداری «قهوه تلخ» به کارگردانی «مهران مدیری» در یک رستوران از سر گرفته شد.
تصویربرداری مجموعه «قهوه تلخ» از روز پنجشنبه در یک رستوران واقع در زعفرانیه تهران آغاز شد.

116 عکس‌‌ها و خبرهای تازه از سری جدید قهوه تلخ

بنا بر این گزارش، در رابطه با آغاز ادامه تصویربرداری این مجموعه، روابط عمومی قهوه تلخ، متنی را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده که در ادامه می‌خوانید:
قهوه تلخ پس از ۹ ماه توقف و گذراندن فراز و نشیب‌های متعدد و رفع موانع ادامه می‌یابد.

211 عکس‌‌ها و خبرهای تازه از سری جدید قهوه تلخ

قهوه تلخ از دوازدهم اردیبهشت‌ماه (به صورت هفتگی) مجدداً در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
امید است پس از این توقف قهوه تلخ با قسمت‌های جذاب و با استفاده از بازیگران جدید که به زودی شاهد آن خواهید بود، بتواند همانند گذشته لحظات شادی را برای شما فراهم آورد.

312 عکس‌‌ها و خبرهای تازه از سری جدید قهوه تلخ

در انتهای قسمت ۲۵ شاهد قهوه خوردن نیما و درباریان جهانگیرشاه و ورود آنان به زمان حال بودیم و در قسمت ۲۶ که ۱۰ اردببهشت ماه توزیع می‌شود شاهد موقعیت‌های عجیب‌٬ کمدی و جذابی هستیم که در مواجه درباریان جهانگیرشاه با امکانات زندگی امروزی زمان حال به‌وجود می‌آید.

49 عکس‌‌ها و خبرهای تازه از سری جدید قهوه تلخ

 

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,

دردسر رضا داوود نژاد برای لاغر شدن زیادش!
دسته بندی : <-PostCategory->

wwe10:رضا داوودنژاد این روزها در بخش آی سی یوی بیمارستان لاله بستری است و پزشک معالج او به خانواده اش فرصت داده تا بتوانند برای داوودنژاد یک کبد با گروه خونی O مثبت پیدا کنند.

                                


نویسنده : امین تاریخ ارسال : : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,

دانلود فیلم فوق العاده زیبای Ghost Rider Spirit of Vengeance 2011 با لینک مستقیم همراه با زیرنویس فا
دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

 

» دانلود فیلم فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز Ghost Rider Spirit of Vengeance 2011 با لینک مستقیم :

نام فیلم : Ghost Rider Spirit of Vengeance

ژانر : اکشن | فانتزی | هیجان انگیز

کیفیت: BluRay 720p – فوق العاده

کارگردان : Mark Neveldine, Brian Taylor

بازیگران : Nicolas Cage , Violante Placido , Ciaran Hinds , Idris Elba , Johnny Whitworth ....

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

فرمت : Mkv

حجم : 550 مگابایت

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: داستان این فیلم چند سال بعد از قسمت اول رخ می دهد که جانی بلیز در تبعید به سر می برد. جانی در یک روز به یک راهب بر می خورد که این راهب او را به ماموریتی برای پیدا کردن زنی به همراه فرزندش می فرستد، جانی در این ماموریت باید از این مادر و فرزند در برابر شیطانی که خود را به شکل یک انسان به نام رورک درآورده محافظت کند و ....

» جهت دانلود این فیلم زیبا با لینک مستقیم همراه با زیرنویس فارسی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:,

دانلود فیلم فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز Immortals 2011 با لینک مستقیم همراه با زیرنویس فارسی
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» دانلود فیلم فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز Immortals 2011 با لینک مستقیم :

نام فیلم : Immortals 2011

ژانر : اکشن | درام | تخیلی

کیفیت: BluRay 720p – فوق العاده

کارگردان : Tarsem Singh

بازیگران : Henry Cavill, Mickey Rourke and John Hurt

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

فرمت : Mkv

حجم : 750 Mb

زمان : 1 ساعت و 50 دقیقه

امتیاز: ۷/۱۰

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : بعد از مدتها جنگ خدایان و تایتان ها ، سرانجام خدایان فاتح این جنگ می شوند تا صلح و ثبات را به بشریت باز گردانند. اما شکست تایتان ها به معنای ریشه کنی ظلم و ستیز در جهان نیست چراکه اینبار نوبت به یک شیطان بسیار خشن و ظالم به نام ” پادشاه هایپریون ” است که با بشریت مبارزه کرده و دنیا را به سمت تاریکی سوق دهد. هایپریون علاوه بر سربازان خونخواری که در کنار خود جمع کرده، به دنبال سلاحی هم هست که به وسیله آن می تواند نسل بشریت را نابود کند و امپراطوری شوم خود را آغاز نماید اما ...

» جهت دانلود این فیلم زیبا با لینک مستقیم همراه با زیرنویس فارسی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,

دانلود فیلم دختر شاه پریون
دسته بندی : <-PostCategory->

دانلود فیلم دختر شاه پریون با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:,

دانلود فیلم جدید و فوق العاده دیدنی Machine Gun Preacher 2011 با لینک مستقیم همراه با زیرنویس فا
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» دانلود فیلم جدید و فوق العاده دیدنی Machine Gun Preacher 2011 با لینک مستقیم:

نام فیلم : Machine Gun Preacher

ژانر : اکشن | بیوگرافی | جنایی

نویسنده : Steven Zaillian

بازیگران: Gerard Butler, Michelle Monaghan and Michael Shannon ...

کارگردان : Marc Forster

تاریخ انتشار : April 2012

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

کیفیت : عالی BluRay 720p HDTV

فرمت  : Mkv

حجم : 800 مگابایت

خلاصه داستان: این فیلم داستان واقعی سام چیلدرز ( با بازی جرارد باتلر ) موعظه گر است. او یک خلافکار و فردی خشن بود اما بعد از آنکه از لحاظ شخصیتی متحول شد، تصمیم گرفت تا شجاعت و روحیه خشن اش را در راه نجات کودکان بی سرپرست سودانی که به اجبار به دنیای جنگ آورده و تعلیمات نظامی می دیدند اختصاص دهد. او در این راه با مزدوران بسیاری یک تنه مقابله کرد و ...

» جهت دانلود این فیلم زیبا با لینک مستقیم همراه با زیرنویس فارسی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,

دانلود فيلم جديد و بسيار زيبای Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011 با لینک مستقیم
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» دانلود فيلم جديد و بسيار زيبای Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011 با لینک مستقیم :

ژانر: انیمیشن |  کمدی |  خانوادگی |  فانتزی |  موزیکال

کیفیت: عالی HDTV 720p

فرمت: Mkv

حجم: 500 مگابایت

مدت زمان: 1 ساعت و 27 دقیقه

کارگردان: Mike Mitchell

بازیگران: Justin Long, Matthew Gray Gubler and Jesse McCartney ...

خلاصه داستان: در جریان یک سفر تفریحی، سنجاب ها در حال بازی در کشتی مشغول گشت و گذار هستند که ناگهان به دریا می افتند و به جزیره ای دور افتاده می رسند که در آن جزیره ...

» جهت دانلود این فیلم زیبا با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:,

دانلود فیلم The Grey 2012
دسته بندی : <-PostCategory->


The Grey  ۲۰۱۲  – RC BDRip 720p

 

اطلاعات کامل IMDB

فرمت : MKV

حجم : ۷۰۰

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر : اکشن، ماجراجویی، درام

امتیاز فیلم : ۷٫۵/۱۰

زیر نویس : بزودی

خلاصه داستان : تیمی برای کار در شرکتی نفتی به آلاسکا میروند اما در وسط راه هواپیمای آنها سقوط میکند. حال برای زنده ماندن در بین جنگل ها باید با گرسنگی و گرگهای ادم خوار مبارزه کنند….


نویسنده : امین تاریخ ارسال : : شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,

دانلود فیلم ایرانی ورود زنده ها ممنوع
دسته بندی : <-PostCategory->

ورود زنده ها ممنوع با لینک مستقیم و پرسرعت |

ژانر : کمدی . اجتماعی
بازیگران :علی صادقی . مجید صالحی .بهاره رهنما . بهنوش بختیاری .علیرضا خمسه . مهران رجبی و…
فرمت : MKV
کیفیت : عالی
کارگردان :جواد مزد آبادی
محصول: ۱۳۸۹ ایران
حجم:۶۳۰ مگابایت
خلاصه داستان : ذبیح و غلام دو شخصیت محوری داستان از طبقات پایین اجتماع هستند که طی ماجراهای طنز آمیز اتوموبیل نعش کش خود را از دست میدهند و مجبور میشوند برای گذراندن زندگی با موتور سیکلت جنازها را جا به جا کنند و…
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
 

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:,

دانلود فیلم داماد خجالتی
دسته بندی : <-PostCategory->

|دانلود فیلم داماد خجالتی با یک لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

damad khjaliti1 دانلود فیلم داماد خجالتی

ژانر: کمدی

فرمت: Avi

حجم: ۷۲۸ MB

کارگردان: ارش معیریان

بازیگران: حمید گودرزی , بهنوش بختیاری , حدیث فولادوند , احمد پورمخبر , بوسف صیادی , محمد رضا وزیری , فتحعلی اویسی

خلاصه داستان: درمورد زوج جوانی است که شب عروسی انها دچار اختلاف شده و این اختلاف به مشکلی ریشه ای در زندگی مشترک شان تبدیل می شود که …                                                                                            دانلود در ادامه مطلب

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:,

دانلود فیلم جدید و فوق العاده زيباي زن ها شگفت انگيزند با لینک مستقیم
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» دانلود فیلم جدید و فوق العاده زيباي زن ها شگفت انگيزند با لینک مستقیم :

موضوع : کمدی

فرمت فایل : Avi

حجم فایل :  553 مگابایت

زمان : 85 دقیقه

تهیه کننده و کارگردان: مهرداد فرید

بازیگران: افسانه بایگان (خاتون)، بهاره رهنما (ناهید)، الهه حصاری (شراره)، حمید گودرزی (افشین)، جمشید هاشم‌پور (سرگرد علی احمدی)، رضا داوودنژاد، سیامک اشعریون، ناصر سهرابی (هرمز) و بهنوش بختیاری

خلاصه داستان : سه زن از سه نسل و از سه طبقه ی اجتماعی متفاوت ، ناگهان متوجه می شوند که هووی همند ! اولین واکنش آنها انتقام از شوهرشان است . اما این فقط آغاز ماجراست ....

» جهت دانلود این فیلم زیبا با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,

دانلود فيلم جديد و بسيار زيبای مرهم با لینک مستقیم
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» دانلود فيلم جديد و بسيار زيبای مرهم با لینک مستقیم :

موضوع : اجتماعی

محصول : ایران

فرمت فایل : Avi

مدت : 90 دقیقه

حجم فایل : 612 مگابایت

بازیگران : رضا داود نژاد ، احترام حبیبیان ، طناز طباطبایی ، کبری حسن زاده و ...

کارگردان : علیرضا داود نژاد

خلاصه داستان : احترام ، پیرزن متمولی است که همراه با نوه اش رضا که والدینش در خارج از ایران زندگی می کنند ، در ویلایی بزرگ نزدیک متل قو زندگی می کند . احترام تعدادی ویلا در شمال دارد که آنها را اجاره می دهد و پیشکار دغلی به نام معمار دارد که با سرمایه او به ویلا سازی مشغول است . احترام خواهر بزرگتری به نام اشرف سادات دارد که ساکن تهران است و سال هاست با او قهر است و طبعا بی خبر ، یک روز اشرف سادات بدون اطلاع قبلی نزد احترام می آید . او در واقع به شمال آمده تا نوه اش مریم را که به شیشه معتاد است و از خانه فرار کرده ، پیدا کند و ...

» جهت دانلود این فیلم زیبا با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,

دانلود مستند تخته گاز Top Gear Season 18 HDTV 720p
دسته بندی : <-PostCategory->

 دانلود مستند تخته گاز فصل 18 Top Gear Season 18 HDTV 720p
| مستند تخته گاز ، فصل 18 پخش هفتگی از تاریخ 29.01.2012 با کیفیت HDTV 720p  |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|قسمت چهارم اضافه شد|

پس از مدت ها انتظار ، پخش فصل 18 مستند زیبای تخته گاز آغاز شده است و این مستند با کیفیت HDTV 720p x264 برای دانلود آماده شده است.هر هفته با آپدیت این پست در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,

دانلود فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم با کیفیت بالا و دی وی دی ریپ به همراه زیر نویس فارسی
دسته بندی : <-PostCategory->

 

             برای دانلود به ادامه مطلب بروید

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,

لینک دانلود فیلم های 1 تا 6 هری پاتر
دسته بندی : <-PostCategory->

 
 
 
سلامی دوباره به همه ی افرادی که توی این بیش از یک سالی که هیچ فعالیتی نکردم، به این وبلاگ سر زدن و سعی کردن به من روحیه بدن.

واقعا از همه تون بابت نظرات قشنگتون ممنونم.

حالا و بعد از یکی دو سال (!) یه پست ویژه دارم!

یعنی خداییش دیگه از این بهتر نمیشه!

برید توی ادامه ی مطلب تا این پست ویژه رو ببینید:

لینک دانلود هر 6 فیلم هری پاتر تاکنون با فرمت mkv و کیفیت HD و لینک مدیافایر

 

                               دانلود در ادامه مطلب

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,

دانلود انیمیشن جدید و بسیار زیبای Happy Feet Two با کیفیت خارق العاده 720p همراه با زیرنویس فارسی
دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

» دانلود انیمیشن جدید و بسیار زیبای Happy Feet Two  با کیفیت خارق العاده 720p :

نام فیلم : Happy Feet Two

ژانر : انیمیشن | خانوادگی | کمدی

محصول سال : 2011

ستارگان : Elijah Wood, Robin Williams, Pink

کارگردان : George Miller

کیفیت : 720p (عالی)

زیرنویس : فارسی دارد

حجم : 600 مگابایت

خلاصه داستان : مدتها از زمانی که مامیل به دلیل بد بودن صدایش از پنگوئن های دیگر جدا شد و سفر شگفت انگیزی را شروع کرد می گذرد.حالا مامبل با دختر مورد علاقه اش گلوریا ازدواج کرده و آنها صاحب فرزندی شده اند که او نیز به مانند پدر و مادرش استعدادهای نهفته ایی در خود دارد. اما این زندگی خوش چندان دوام ندارد و ....

» جهت دانلود این انیمیشن زیبا با کیفیت بالا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس